Kognityvinis Ugdymas - Feuerstein metodas

Kognityvinis Ugdymas - Feuerstein metodas

Mūsų mokyklos ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinių klasių ir popietinių grupių mokytojai bei vaiko gerovės komisijos nariai ir toliau tobulina savo įgūdžius: šįkart jie visi kartu dalyvavo mokymuose ‚‚Kognityvinis Ugdymas - Feuerstein metodas.‘‘

Feuerstein metodas – tai unikali mokymosi potencialo vertinimo ir jo ugdymo sistema, padėjusi šimtams tūkstančių žmonių visame pasaulyje, gerinant jų mokymąsi, plečiant jų mąstymą ir ugdant intelektinius gebėjimus, nepriklausomai nuo jų amžiaus, mokymosi sunkumų ar sutrikimų.

Prof. R. Feuerstein Tarpininkavimo teorijoje (angl. Mediated learning theory) aprašė, kokia ,,mokytojo“ ir ,,mokinio‘‘ sąveika yra geriausia ir efektyviausiai, plečiant vaiko pažinimą ir mokymąsi. Ši teorija padeda atsakyti į klausimą, kaip turėtume auginti vaikus, kad jie augtų smalsūs ir imlūs, kaip reikėtų mokyti mokinius, kad jie ne tik mokytųsi, bet ir išmoktų.

Seminaro metu mūsų mokytojai susipažino su 28 esminėmis mokymuisi palankiomis pažinimo funkcijomis (pagal R. Feuersteiną);

Aptarė galimus mokymosi sunkumus, remiantis dar nesusiformavusiomis ar dar tik pradėjusiomis formuotis (angl. deficient) esminėmis mokymuisi palankiomis pažinimo funkcijomis (pagal R. Feuersteiną).