2019-10-08 „Miško paklotės pasaka“

2019-10-08 „Miško paklotės pasaka“

Spalio 8 dieną šeštos klasės mokiniai kartu su biologijos mokytoja Vilma bei literatūros mokytoju Igoriu išvyko į Lietuvos jaunųjų gamtininkų centrą, kuriame vyko integruota biologijos ir literatūros pamoka ,,Miško paklotės pasaka”. Dirbdami grupėse, mokiniai susipažino su ekosistemos dalyviais skaidytojais, jų funkcijomis ir rūšimis. Prisiminė įvairias žinomas pasakas bei sukūrė savąją, kurios pagrindiniais veikėjais tapo miško paklotės „gyventojai“.

Integruotų pamokų nauda - akivaizdi. Tokios veiklos ne tik lavina mokinių vaizduotę, praturtina kalbą, tačiau kartu padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą bei tobulina socialinius įgūdžius.

Ačiū mokytojams už tokią šaunią ir įdomią pamoką!

okios veiklos praturtina kalbą, skatina socialinę raidą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą, paspartina kognityvinę raidą, tobulina socialinius įgūdžius ir smulkiąją motoriką.

Skaitykite daugiau: http://www.svietimonaujienos.lt/integruotos-pamokos-skatina-kurybiskuma-ir-dziugina-vaiku-sirdis/
okios veiklos praturtina kalbą, skatina socialinę raidą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą, paspartina kognityvinę raidą, tobulina socialinius įgūdžius ir smulkiąją motoriką.

Skaitykite daugiau: http://www.svietimonaujienos.lt/integruotos-pamokos-skatina-kurybiskuma-ir-dziugina-vaiku-sirdis/
okios veiklos praturtina kalbą, skatina socialinę raidą, lavina vaizduotę, padeda ugdyti kritinį ir kūrybinį mąstymą, paspartina kognityvinę raidą, tobulina socialinius įgūdžius ir smulkiąją motoriką.

Skaitykite daugiau: http://www.svietimonaujienos.lt/integruotos-pamokos-skatina-kurybiskuma-ir-dziugina-vaiku-sirdis/